QUÈ SUPOSA JUNTS AVANÇAM PER MI



Aquests dies de  vacances he tengut la oportunitat de passejar-me molt pel Moll, parlar amb molta gent i reunir-me amb companys per emprendre el projecte que hem iniciat.

La veritat és que tot canvi suposa una mena de vertígen, perquè les rutines ens donen un cert confort, encara que siguin dins un caos, per tant, decidir és complicat quan el què es decideix suposa un canvi personal i pel teu entorn familiar.

Però una vegada t’has decidit, i notes que la il·lusió pot més que la por, encara que et trobis dins una muntanya russa, treus energia d’on sigui per tirar endavant.

Això és el què m’ha passat... tenc il·lusió, força i me sent recolzada pels meus companys que feren possible la coalició “Junts Avançam”, que em vingueren a cercar i insistiren; i per les persones que me vaig trobant pel carrer.

La meva idea és fer feina pel poble, per les persones sobre tot, pels habitants i pels visitants. Sempre des de fa anys qui em segueix sap que som una enamorada del nostre municipi, sobre tot del nostre Moll, on vaig néixer, on vaig aprendre gairebé tot el que sé, on m’he sentit sempre estimada i recolzada i on sent la meva llar.

I no me consider ni pitjor ni millor que ningú, sinó simplement una persona amb coneixements de la realitat del nostre poble que està disposada a intentar el que des del seu punt de vista no funciona, si la gent ho considera oportú i em dóna la seva confiança i oportunitat.

El què no funciona des del meu punt de vista al Moll és la neteja, la conservació, la senyalització, la imatge que donam al turista com a poble, l’activitat diària de tot l’any pels nostres nins i joves, integració amb els nouvinguts, moltíssimes coses que no requereixen grans inversions, sinó esforços de tots i gestió des de les institucions.

Això i la il·lusió i empenta dels meus companys, acompanyat de la feina en equip amb consens, diàleg, posant damunt la taula els valors que ens uneixen i deixant de banda les que ens separen, és el què m’ha fet decidir-me en donar una passa endavant, convençuda i sabent que serà un camí difícil per la idea que es té en general dels polítics. Però les dificultats no faran que m’aturi ni minvin les ganes de fer feina i com deia el meu predí i ha estat la meva filosofia de vida: “siau qui sou”, jo seguiré sent la mateixa que el dia abans de dir que sí a aquest projecte, per molt que es pugui dir.

Gràcies per llegir-me, com sempre.

                                                                              Port de Pollença, 13 d’abril de 2015

                                                                              Iliana Capllonch Cerdà

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

XI Encuentro de Enfermedades Minoritarias y Discapacidad Menorca febrero 2024

UN COLEGIO OFICIAL O PROFESIONAL

GRATITUD